Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka produktu ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku.
Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.
Krátký popis
Značka: Skunk RumZemě: DánskoVýrobce: A Clean Spirit Obsah alkoholu: 69 3%Objem alkoholu: 0 5lCukernatost: 0gPopis: SKUNK je značka dánského udržitelně vyráběného rumu. V rámci značky vznikají rozdílné verze které však spojuje inspirace Jamajkou a místními procesy výroby rumu. Jednotlivé šarže se liší s ohledem na použití různých typů kvašení a metod destilace. Každý z rumů má tak jedinečné vlastnosti. Detail: Dlouhodobé kvašení fermentace při vysokých teplotách stáčení do láhví s vysokým obsahem alkoholu … Metod díky kterým lze dosáhnout různých chuťových profilů je celá řada. A právě s nimi chce Bintu Singh experimentovat u své nové značky rumu SKUNK. K šaržím Batch 1 a Batch se nyní přidává Batch 3 která se od zbylých liší použitými kvasinkami. Zatímco u první varianty byly během fermentace přidány vinné kvasinky fermentace druhého batche probíhá s pšeničnými pivními kvasnicemi. SKUNK Rum Batch 3 pak do hry vnáší bylinné tóny díky použitým rozmarýnovým kvasnicím. Rum se vyrábí v Dánsku z organické paraguayské melasy (stejná která se používá při výrobě ginu Sincere). Stáčí se do láhví z recyklovaného skla o síle 69 3 %. Na etiketách z udržitelného papíru je uvedena šarže i číslo láhve. Chuťový profil: SKUNK Rum Batch 3 má podobně jako jeho předchůdci výraznou vůni a silnou chuť. V ní se mísí tóny květin zelených bylin zelených jablek rozmarýnu pepře a citrusů. Rum si můžete vychutnat čistý nebo s pár kapkami vody díky kterým jeho chuť ještě zintenzivní. Výrobce / dovozce: Dánská distribuční společnost A Clean Spirit v jejímž čele stojí Bintu Singh klade u svých produktů důraz na udržitelnost. Jejím cílem je učinit udržitelně vyráběné produkty dostupné běžným zákazníkům a vnést tak udržitelnost do každodenního života jedince. Společnost si zakládá na respektu nejen k životnímu prostředí ale také ke spotřebiteli výrobci obchodním partnerům a dalším generacím. Z toho důvodu má vysoké ekologické nároky na celý výrobní řetězec – od surovin přes výrobce a dodavatele až po balení a prodej.